Postgrau CAE en Enginyeria Assistida per Ordinador

«Per a l’èxit de la innovació no és suficient que, a la pantalla, el producte sembli bo; hem de saber que realment ho és abans de disposar de prototips»   

Durada: 105 hores
Crèdits ECTS: 15
1a Edició
- Data inici: 18 d’octubre de 2011
- Data fi: 21 de febrer de 2012
2a Edició
- Data inici: 6 de març de 2012
- Data fi: 26 de juny de 2012
Horari: dimarts i dijous,
de 18.15 a 21.45 h
Matrícula: 2.100 euros


A qui va dirigit
Aquest postgrau està orientat a professionals tècnics – especialment enginyers amb una base prèvia de mecànica i de materials – que vulguin anar més enllà del modelat de producte o processos per passar a l’optimització de la funcionalitat, tot en l’entorn virtual de l’ordinador.

Sortides professionals
-Product Developer especialitzat en eines CAD/CAE
-Product Manager de Desenvolupament i Fiabilitat de Producte i Procés

En finalitzar el curs, els participants seran capaços de:

• Identificar la necessitat i la viabilitat d’una aplicació utilitzant tècniques CAE.
• Plantejar i resoldre un problema industrial mitjançant el Mètode dels Elements Finits.
• Analitzar els resultats d’una anàlisi CAE amb els conceptes adquirits i les habilitats desenvolupades al llarg del curs.

 


Inverteix en el teu futur avui mateix!


Per demanar un assessorament personalitzat, concertar una entrevista amb el director, o per qualsevol dubte, contacti amb Rosana Buelvas al 934017171 o masters@cim.upc.edu.

Ens comprometem a donar resposta en menys de 24 hores.