• LA INNOVACIÓ TECNOLÒGICA
    AL SERVEI DEL CONEIXEMENT I LA INDÚSTRIA
  • Inici del curs

17 d'abril
    POSTGRAU EN COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA PER A UN LIDERATGE EFECTIU (COACHING SKILLS)
  • Aposta pel teu futur
    amb els nostres cursos
    mensuals de CAD
    Descobreix els nostres descomptes
    per a estudiants i persones a l'atur

La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació. Com a centre tecnològic punter també es proposa acostar l'entorn empresarial a les últimes innovacions del mercat, dotar les empreses amb equipaments i recursos que permetin obtenir un valor afegit en els resultats i capacitar-les per competir en el context internacional.
En resum, la Fundació CIM vol dirigir el teixit empresarial i tecnològic del país cap a la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts ja sigui a través de la fabricació, l'investigació o la formació d'estudiants, les tres branques que fonamenten l'entitat.

Notícies i esdeveniments

19 maig

Welcome BCN3D Technologies

De la màquina a l’usuari, la revolució de la personalització de la tecnologia

4 maig

BCN3D Technologies: la impressió 3D al teu abast

La nova secció de la Fundació CIM presentarà tres noves tecnologies i el seu programa formatiu 3D Training, el 14 de maig a l'edifici DHUB

22 abr.

Sessions Informatives dels Màsters i Postgraus

Aquest mes de juny tenen lloc les Sessions Informatives del Programa Màster i Postgrau que començaran el proper mes d'octubre.

21 abr.

Gi Magazine dedica un espai a la Fundació CIM i la bioimpressió

Felip Fenollosa fa una valoració del present i el futur de la tecnologia de impressió 3D

20 abr.

La Fundació CIM a l’ARA.cat

L’Ateneu de Ciutat Meridiana impulsa projectes innovadors en tecnologies de fabricació digital.

abr. 28
Cursos CAD Abril, Caps de setmana
Event destacat

Cursos CAD Abril, Caps de setmana

Aquest Abril, forma't a la Fundació CIM a: AutoCad, SolidWorks, CatiaV5, SketchUp & Vray.

dl dt dc dj dv ds dg

Pròxims esdeveniments