• LA INNOVACIÓ TECNOLÒGICA
    AL SERVEI DEL CONEIXEMENT I LA INDÚSTRIA
  • Sessió informativa

9 de Juliol
    POSTGRAU EN COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA PER A UN LIDERATGE EFECTIU (COACHING SKILLS)
  • Aposta pel teu futur
    amb els nostres cursos
    mensuals de CAD
    Descobreix els nostres descomptes
    per a estudiants i persones a l'atur

La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació. Com a centre tecnològic punter també es proposa acostar l'entorn empresarial a les últimes innovacions del mercat, dotar les empreses amb equipaments i recursos que permetin obtenir un valor afegit en els resultats i capacitar-les per competir en el context internacional.
En resum, la Fundació CIM vol dirigir el teixit empresarial i tecnològic del país cap a la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts ja sigui a través de la fabricació, l'investigació o la formació d'estudiants, les tres branques que fonamenten l'entitat.

Notícies i esdeveniments

29 jun

Sessions Informatives dels Màsters i Postgraus

Aquest mes de juny tenen lloc les Sessions Informatives del Programa Màster i Postgrau que començaran el proper mes d'octubre.

29 jun

Fabricació digital: la revolució domèstica de la tecnologia

Una iniciativa que predica la importància de l’enginy: comença el Campus Talent de la Fundació CIM del 29 de juny al 10 juliol

jul. 9
Sessió Inf. Postgrau Coaching Skills
Event destacat

Sessió Inf. Postgrau Coaching Skills

Aquest postgrau capacita els usuaris per gestionar equips professionals.

11 jun

4a Jornada UPC Alumni: Potenciant el talent i la cooperació

La 4a Jornada anual UPC Alumni ha tingut lloc aquest 3 de juny, un esdeveniment impecable gràcies a la col•laboració i treball de tots els participants

9 jun