• LA INNOVACIÓ TECNOLÒGICA
    amb els nostres cursos
    mensuals de CAD
    Descobreix els nostres descomptes
    per a estudiants i persones a l'atur

La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació. Com a centre tecnològic punter també es proposa acostar l'entorn empresarial a les últimes innovacions del mercat, dotar les empreses amb equipaments i recursos que permetin obtenir un valor afegit en els resultats i capacitar-les per competir en el context internacional.
En resum, la Fundació CIM vol dirigir el teixit empresarial i tecnològic del país cap a la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts ja sigui a través de la fabricació, l'investigació o la formació d'estudiants, les tres branques que fonamenten l'entitat.

Notícies i esdeveniments

set. 4
Workshops Impressió 3D con BCN3D+
Event destacat

Workshops Impressió 3D con BCN3D+

Durant l'últim any hem realitzat 20 edicions de workshops amb més de 150 persones

30 jul.

MESIC 2015: un adéu a un gran congrés

Finalitza el sisè Congrés Internacional d'Enginyeria de Fabricació

27 jul.

La impressió 3D ara aplicada a la gastronomia

La UPC i La Fundació CIM en col•laboració amb la UB inauguren el Laboratori de Demostracions Tecnològiques i d’Investigació Gastronòmica

7 jul.

Present i Futur de la tecnologia de fabricació digital

CSCC 2015: Un debat internacional sobre possibilitats i potencialitats de la tecnologia Open Source.

29 jun

Sessions Informatives dels Màsters i Postgraus

Aquest mes de juny tenen lloc les Sessions Informatives del Programa Màster i Postgrau que començaran el proper mes d'octubre.

29 jun

Fabricació digital: la revolució domèstica de la tecnologia

Una iniciativa que predica la importància de l’enginy: comença el Campus Talent de la Fundació CIM del 29 de juny al 10 juliol

dl dt dc dj dv ds dg