La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació.
Com a institut pertanyent a una universitat pública també té com a prioritat acostar la fabricació a la societat, ajudant a trencar la barrera entre les persones i la tecnologia digital vinculada al "manufacturing", tot empoderant-les sota el criteri que es generin llocs de treball d'alt valor afegit. L'activitat de la Fundació CIM en recerca i desenvolupament de tecnologies de fabricació digital és d'interès tant per la ciutadania -que el pot aplicar en nous models de negoci- com per al teixit industrial -que ha d'innovar i crear valor afegit que la capaciti per competir en el context internacional-.
La Fundació CIM vol estar al costat de les persones i de les empreses per facilitar-los eines en un entorn que està canviant les regles del joc de la mà de l'impacte de la fusió del món digital i del món de la fabricació.

Notícies i esdeveniments

25 abr.

Et presentem el World Manufacturing for Scholars

Acollirem els tallers paral•lels al WMF dirigits als estudiants de secundària a les nostres instal•lacions de la FME