• LA INNOVACIÓ TECNOLÒGICA
    amb els nostres cursos
    mensuals de CAD
    Descobreix els nostres descomptes
    per a estudiants i persones a l'atur

La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació. Com a centre tecnològic punter també es proposa acostar l'entorn empresarial a les últimes innovacions del mercat, dotar les empreses amb equipaments i recursos que permetin obtenir un valor afegit en els resultats i capacitar-les per competir en el context internacional.
En resum, la Fundació CIM vol dirigir el teixit empresarial i tecnològic del país cap a la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts ja sigui a través de la fabricació, l'investigació o la formació d'estudiants, les tres branques que fonamenten l'entitat.

Notícies i esdeveniments

23 oct.

Jornades d’actualització interdisciplinària al voltant de la fabricació digital

La fabricació digital i especialment la impressió 3D estan provocant canvis importants en quasi tots els àmbits de la vida i les relacions entre les persones, aquest programa de conferències en discutirà totes les possibilitats

16 oct.

MESIC 2015 Barcelona: oberta la tramesa de resums

El comitè organitzador del sisè Congrés Internacional de la Societat d'Enginyeria de Fabricació MESIC 2015 ha obert el període per lliurar els abstracts a presentar durant el congrés.

14 oct.

El hardware lliure aterra als cursos de la Fundació CIM

El passat dilluns dia 13 d’octubre va finalitzar la primera edició del curs de Hardware Lliure: Arduino i Raspberry Pi de la Fundació CIM-UPC, que combina la teoria amb la pràctica per a la seva futura implantació en l'àmbit industrial

nov. 14
Workshops Impressió 3D
13:00h
Event destacat

Workshops Impressió 3D

Durant l'últim any hem realitzat unes 20 edicions de workshops amb més de 150 persones, construint i emportant-se a casa la seva impressora 3D. L'experiència ens diu que és la millor manera d'entrar al món de la impressió 3D...

9 oct.

La Fundació CIM, protagonista a la 1ª jornada Universitat-Ciutat: Sinergies per a la inclusió

La UPC i el Districte de les Corts han celebrat la 1ª Jornada Col•laborativa Universitat – Ciutat: sinergies per a la inclusió amb la participació de la Fundació CIM.

9 set.

La Fundació CIM, entre les 'Factories of the Future' europees

El centre participarà en el projecte MANUTELLIGENCE, que promou la Comissió Europea dins el Programa Marc Europeu de Recerca HORIZON 2020.

dl dt dc dj dv ds dg

Pròxims esdeveniments