• LA INNOVACIÓ TECNOLÒGICA

amb els nostres cursos
    mensuals de CAD
    Descobreix els nostres descomptes
    per a estudiants i persones a l'atur

La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació. Com a centre tecnològic punter també es proposa acostar l'entorn empresarial a les últimes innovacions del mercat, dotar les empreses amb equipaments i recursos que permetin obtenir un valor afegit en els resultats i capacitar-les per competir en el context internacional.
En resum, la Fundació CIM vol dirigir el teixit empresarial i tecnològic del país cap a la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts ja sigui a través de la fabricació, l'investigació o la formació d'estudiants, les tres branques que fonamenten l'entitat.

Notícies i esdeveniments

abr. 9
Sessió Inf. Àrea de Gestió
18:30h

Sessió Inf. Àrea de Gestió

Els Màsters i Postgraus d’aquesta Àrea es troben enfocats a la millora de les habilitats directives i de gestió de recursos que permeten accelerar el procés de creixement industrial.

25 març

Contribuïm a crear història: arriben les maquetes tàctils

El Born Centre Cultural en col•laboració amb la Fundació CIM han desenvolupat una maqueta “tàctil” del jaciment de 1714 totalment adaptada i interpretable per invidents

abr. 17
Cursos CAD Abril
11:00h

Cursos CAD Abril

Aquest Abril, forma't a la Fundació CIM en les darreres tecnologies en CAD aprofitant els descomptes per a estudiants i persones en situació d'atur en qualsevol dels nostres cursos mensuals. Aprofita la nostra àmplia oferta!

20 març

Ja tenim guanyadors del concurs Fòrum ETSEIB!

La nostra presència a l'ETSEIB va donar pas a un sorteig dual: un kit de la impressora BCN3D+ i un curs de Sistemes d'Especialització en Disseny Assistit per Ordinador. Ja tenim els guanyadors del concurs.

març 26
Workshops Impressió 3D
09:00h

Workshops Impressió 3D

Durant l'últim any hem realitzat unes 20 edicions de workshops amb més de 150 persones, construint i emportant-se a casa la seva impressora 3D. L'experiència ens diu que és la millor manera d'entrar al món de la impressió 3D...

16 març

La Fundació CIM a l’Espai Ciència

Del 18 al 22 de març la Fundació CIM participa a l'Espai Ciència del Saló de l'Ensenyament portant la seva oferta formativa.

dl dt dc dj dv ds dg

Pròxims esdeveniments