• LA INNOVACIÓ TECNOLÒGICA
    amb els nostres cursos
    mensuals de CAD
    Descobreix els nostres descomptes
    per a estudiants i persones a l'atur

La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació. Com a centre tecnològic punter també es proposa acostar l'entorn empresarial a les últimes innovacions del mercat, dotar les empreses amb equipaments i recursos que permetin obtenir un valor afegit en els resultats i capacitar-les per competir en el context internacional.
En resum, la Fundació CIM vol dirigir el teixit empresarial i tecnològic del país cap a la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts ja sigui a través de la fabricació, l'investigació o la formació d'estudiants, les tres branques que fonamenten l'entitat.

Notícies i esdeveniments

19 des.

LEMAN i la Fundació CIM s'alien en una aposta pels projectes d'innovació

El centre i el Grup LEMAN han arribat a un acord de col·laboració per al desenvolupament d’instal·lacions i tecnologies d’última generació per a poder afegir valors a les seves propostes en el mercat global.

des. 29
Formació Ocupacional (SOC) a la Fundació CIM
14:00h
Event destacat

Formació Ocupacional (SOC) a la Fundació CIM

La Fundació CIM, entitat col·laboradora del SOC, impartirà un any més cursos de Formació Ocupacional en les àrees on acumula més expertesa: Disseny Assistit per Ordinador, Fabricació Mecànica i Informàtica.

10 des.

La impressió 3D se suma a les festes amb un pessebre

L'Escola Joviat de Manresa ha projectat un pessebre imprès amb figures en 3D per celebrar el Nadal d'una manera diferent i curiosa. Els professors i alumnes utilitzaran una BCN3D+ de RepRapBCN.

4 des.

El congrés TMT 2015 obre el procés d’enviament d’articles

La 19ª edició del congrés internacional ‘Trends in the Development of Machinery and Associated Technology’ tindrà lloc a Barcelona el 22 i 23 de juliol del 2015 en paral·lel amb el congrés MESIC 2015

1 des.

L'Ajuntament i la Fundació CIM estrenen el segon Ateneu de Fabricació 3D de Barcelona

L'Ateneu de Fabricació Ciutat Meridiana, en el que participen activament la Fundació CIM-UPC i les màquines d'impressió 3D de RepRapBCN, va inaugurar-se el passat 29 de novembre per l'alcalde de Barcelona Xavier Trias.

des. 19
Workshops Impressió 3D
09:00h
Event destacat