La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació. Com a centre tecnològic punter també es proposa acostar l'entorn empresarial a les últimes innovacions del mercat, dotar les empreses amb equipaments i recursos que permetin obtenir un valor afegit en els resultats i capacitar-les per competir en el context internacional.
En resum, la Fundació CIM vol dirigir el teixit empresarial i tecnològic del país cap a la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts ja sigui a través de la fabricació, la investigació o la formació d'estudiants, les tres branques que fonamenten l'entitat.

Notícies i esdeveniments

1 febr.

Aprofita’t dels projectes de recerca a nivell europeu!

Participa en la jornada organitzada per SMARTER que tindrà lloc a la Fundació CIM per informar-te sobre les novetats en la fabricació sostenible

28 gen.

Acollim la Sessió Informativa del programa MANUNET

ACCIÓ presentarà una nova convocatòria per a participar del programa Eranet Manunet II a la Sala d’Actes del RDIT