• LA INNOVACIÓ TECNOLÒGICA
    amb els nostres cursos
    mensuals de CAD
    Descobreix els nostres descomptes
    per a estudiants i persones a l'atur

La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació. Com a centre tecnològic punter també es proposa acostar l'entorn empresarial a les últimes innovacions del mercat, dotar les empreses amb equipaments i recursos que permetin obtenir un valor afegit en els resultats i capacitar-les per competir en el context internacional.
En resum, la Fundació CIM vol dirigir el teixit empresarial i tecnològic del país cap a la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts ja sigui a través de la fabricació, l'investigació o la formació d'estudiants, les tres branques que fonamenten l'entitat.

Notícies i esdeveniments

19 nov.

Nova aula d'impressió 3D a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona

L'ETSAB i la Fundació CIM-UPC obriran una nova aula d'impressió 3D a les instal·lacions de l'Escola d'Arquitectura amb la voluntat d'acostar aquesta tecnologia puntera als estudiants i personal docent del centre.

12 nov.

La impressió 3D s'integra al món de la formació professional

La Fundació CIM-UPC, a través del seu projecte RepRapBCN, i la Generalitat de Catalunya han impulsat nous tallers d'impressió 3D dirigits a professionals educatius en una aposta per la formació en aquesta tecnologia

3 nov.

Xerrada sobre les fàbriques del futur i la Internet de les coses

Joaquim Minguella, director de R+D+I de la Fundació CIM-UPC, participarà en la jornada, que tindrà lloc el pròxim 25 de novembre a Granollers, amb una conferència anomenada 'La fàbrica del futur: de les Dark factories al Best place to work'.

des. 9
Cursos CAD desembre
18:00h
Event destacat

Cursos CAD desembre

Aquest desembre, forma't a la Fundació CIM en les darreres tecnologies en CAD aprofitant els descomptes per a estudiants i persones en situació d'atur en qualsevol dels nostres cursos mensuals. Aprofita la nostra àmplia oferta!

23 oct.

Jornades d’actualització interdisciplinària al voltant de la fabricació digital

La fabricació digital i especialment la impressió 3D estan provocant canvis importants en quasi tots els àmbits de la vida i les relacions entre les persones, aquest programa de conferències en discutirà totes les possibilitats

nov. 26