QUÈ OFERIM?

Som una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya, que té la missió institucional de transferir coneixements d’enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació.

La borsa de treball CIM UPC es gestiona a través de la plataforma JOBTEASER de forma gratuïta tant per empreses com per als candidats/es.

Aquest servei està adreçat a:

• Alumnat o exalumnat CIM:

Oferim el nexe clau entre la universitat i l’empresa, a través de les diferents ofertes laborals o de pràctiques amb empreses de primer nivell.

• Empreses i professionals:

Oferim l’oportunitat de publicar ofertes de totes les modalitats contractuals de manera completament gratuïta i poder cobrir les noves necessitats que van sorgint al dia a dia de totes les empreses a causa del constant canvi en el mercat.

OFERTES LABORALS CIM UPC / EMPRESES COL·LABORADORES
A qui va adreçat:

• A alumnes i exalumnes de CIM UPC
  • A empreses que tinguin la necessitat de incorporar a nou personal amb coneixements en l’àmbit de les noves tecnologies.

Objectius:

• Oferir la possibilitat a l’estudiantat a accedir al món laboral, augmentant i completant el coneixement adquirit durant la seva formació.
  • Facilitar a les empreses l’accés a professionals de qualitat.

Funcionament:

• Tant l’alumnat com les empreses han de fer la inscripció a la borsa de treball.
  • L’alumnat i exalumnat podran accedir a les diferents ofertes publicades per CIM UPC i per les empreses col·laboradores i enviar la seva candidatura directament a través del mateix aplicatiu.
  • Les empreses podran publicar les ofertes i rebre les candidatures corresponents per poder iniciar el procés de selecció.

INSCRIU-TE

Informació: borsatreballcimupc.org