Blog notice

Escalfem motors pel Saló de l’Ensenyament

El recinte de Montjuic de la Fira de Barcelona acollirà un any més el Saló de l’Ensenyament, la convenció sobre formació i treball més gran i important de Catalunya. A la Fundació CIM comptarem amb un estand per a presentar la nostra oferta de formació superior –Màsters i Postgraus-  i cursos especialitzats –sistemes CAD-.

L’esdeveniment està organitzat per la Fira de Barcelona, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament i el Departament d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

El Saló compte amb quatre àrees específiques. L’espai jove és una zona interactiva on podrem acostar-nos al nostre públic, per donar a conèixer la nostra empresa i presentar les nostres novetats, reforçant així els nostre posicionament al mercat. A l’espai ciència es mostrarà als joves tot el que es desenvolupa a les universitats, centres d’investigació, centres tecnològics, etc. Aquest espai és una iniciativa promoguda per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"2065","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"1067","typeof":"foaf:Image","width":"1600"}}]]

D’altra banda hi haurà també un saló d’idiomes a càrrec de la ‘Asociación Española de Promotores de Cursos en el Extranjero ‘ (ASERPROCE) i degut a la globalització de les empreses és un espai fonamental per a la formació acadèmica. Finalment, l’espai artístic estarà dedicat en exclusiva als estudis d’art dramàtic, la dansa i la música.

A més, durant aquesta setmana de la formació i el treball s’oferiran una sèrie d’activitats entre les que s’inclou un fòrum d’orientació universitària, és a dir, un espai de networking que ofereix la possibilitat de presentar una oferta educativa en un entorn reduït i un públic prèviament interessat, fet que ajuda a descongestionar l’estand a través d’un espai interactiu.

Ésser present al saló de formació i orientació sobre els estudis per excel·lència ens aportarà diversos beneficis, tals com la possibilitat de donar-nos a conèixer en un ambient de captació potencial d’alumnes, així com formar part d’un esdeveniment amb gran cobertura mediàtica.

El Saló de l’Ensenyament tindrà lloc del 9 al 13 de març i preu de l’entrada és de 5,5€