Blog notice

Fabricació digital: la revolució domèstica de la tecnologia

Avui es dóna el tret de sortida del Campus Talent, la primera edició d’un conjunt d’activitats que parlen de tecnologia, de ciència i sobretot d’innovació i talent.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és el de posar a disposició de l’alumnat dels centres educatius públics i concertats de la ciutat – concretament a tots aquells nascuts amb posterioritat al 31 de desembre de 1997 amb una nota mitjana de 7’5 al curs 2013-2014 – sis mòduls de l’àmbit científic i tecnològic per a la millora i aprofundiment dels seus coneixements i competències en aquests sectors.

Per tal de donar relleu a la missió de la Fundació CIM que és la d’aconseguir la màxima competitivitat tecnològica i potenciar les seves virtuts a través de la fabricació, la investigació o la formació d’estudiants, el Consorci d’Educació de Barcelona, en col•laboració amb l’Ateneu de Ciutat Meridiana, organitza el Campus Talent que atorga un paper protagonista a la Fabricació Digital com a revolució domèstica de la tecnologia.

Continuant amb aquesta dinàmica, on el desenvolupament de la creativitat juga a favor dels projectes més punters, el campus contempla una sèrie d’objectius rellevants: aixecar l’interès dels més joves per les vocacions científiques a través de l’experiència, a més, el fet de desenvolupar processos de recerca i creació tot partint de situacions reals, és també un dels eixos entorn el que gira l’activitat d’aquesta iniciativa estiuenca.

La presa de contacte amb el context de la pròpia ciutat, així com dels recursos disponibles i característics que aquesta ofereix en l’àmbit professional és, alhora, un objectiu clar que avala la dedicació i proactivitat de l’estudiant cap als sectors de la ciència i la tecnologia.

Aporta valor a la nostra iniciativa a través de Twitter @CampusTalentech! Relata la teva experiència!

DATES I HORARIS: Del 29 de juny al 10 de juliol de 9:30-13:30h (el dia 10 de juliol de 9.00-17.00h)

LOCALITZACIÓ: Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana – Av. Dels Raoss de Peguera, 232, 08033 Barcelona (excepte sortides programades)

CRONOGRAMA DEL CAMPUS