Blog notice

Ja tenim els guanyadors del nostre sorteig al Forum ETSEIB

La segona setmana d’aquest mes de març va esdevenir un període bastant intens pels membres de l’equip de la Fundació CIM-UPC i BCN3D Technologies, ja que van tenir lloc tres salons relacionats amb l’ensenyament i la formació en els que nosaltres vam ser presents.

Un d’aquests esdeveniments va ésser el Forum ETSEIB, la fira professional del sector industrial més important de Catalunya, organitzada per un equip format per un grup d’estudiants del centre. La Fundació CIM-UPC, com a centre punter en la transmissió de coneixements tecnològics hi va tenir un estand en el qual vàrem presentar el nostre programa de Màsters i cursos en sistemes CAD, i vam promocionar els avenços i tallers realitzats per BCN3D Technologies.

En aquest context, i seguint la nostra filosofia d’intentar apropar la tecnologia de la fabricació additiva a tothom, vàrem realitzar dos sorteigs paral·lels en els que es podia guanyar un val per a formar part de qualsevol edició del nostre curs de Solidworks que es realitzi al llarg de l’any, i un kit de la BCN3D+, una de les impressores 3D més versàtils de BCN3D Technologies.

Davant l’atractiu dels premis, els sorteigs van ser tot un èxit, comptant amb un alt nivell de participació, i ara us presentem els seus guanyadors!

Pel que fa al sorteig del curs de Solidworks, l’afortunada ha estat la Mireia Costa.

D’altra banda, el guanyador del kit de la BCN3D+ ha estat l’Alex Marin López.

Moltes felicitats als dos!