Blog notice

La Fundació CIM a l’Espai Ciència

Un any més el Saló de l’Ensenyament obre les seves portes a la formació i a la orientació estudiantil amb la pròxima edició que té lloc del 18 al 22 de Març. Una plataforma que deriva de la necessitat d’oferir possibilitats per tal que els actuals estudiants siguin capaços d’escollir amb coneixement una via formativa enfocada cap al desenvolupament de les seves carreres professionals.

Art, estètica, audiovisuals, comunicació, però també, ciència. I és que, una part del Saló dedica els seus esforços a una iniciativa organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), creada amb la voluntat de transmetre interès i vocació per l’àmbit científic i tecnològic amb activitats participatives i de divulgació.

La FundacióCIM és present en aquest Espai Ciència, tot apropant-te la nostra oferta formativa per complir amb l'objectiu principal: contribuir a fer del talent científic i tecnològic una de les bases de la societat. T’informarem de les possibilitats que són al teu abast per tal de complementar la teva formació en l’àmbit tecnològic i de l’enginyeria, per a que et preparis de la millor manera en base a la situació real de les empreses. La docència en Desenvolupament Tecnològic i en Tecnologies avançades de la Producció que oferim permet capacitar l’estudiant per a fer front als reptes del món laboral i desenvolupar la seva carrera professional.

Si estàs interessat en formar-te a l’àmbit tecnològic i completar els teus coneixements d’enginyeria, vine a conèixer la nostra oferta formativa a l’Espai Ciència del Saló de l’Ensenyament.

Horaris del 18 al 22 de març -  Dm/Di: 10 a 19h; Dg: 10 a14h

Accés: Recinte de Montjuïc, Palau 2 i Pl. Univers. Av. Maria Cristina