Enginyeria | Fundació CIM

L'Àrea d'Enginyeria de la Fundació CIM...

Està centrada en fabricació d'impressores 3D a mida, automatització i seguretat industrial. Per prestar servei a les empreses del territori en les àrees esmentades, l'equip d'experts del centre, gràcies als mitjans propis de la Planta Pilot, té capacitat per guiar i assessorar a organitzacions i particulars durant tot el procés de materialització de solucions: des de la identificació de les necessitats fins al lliurament i posada a punt, passant pel disseny i la fabricació.

Notícies i esdeveniments

23 oct.

La impressió 3D al món clínic

ACCIÓ apropa al món clínic les innovacions tecnològiques en 3D de la indústria catalana. El CIM de la UPC ajudarà a fer-ho.

8 set.

El CIM de la UPC, la nostra nova imatge corporativa

Consolidats com a Centre Tecnològic líder en Fabricació Digital i Impressió 3D, creem una nova identitat expressant els nostres valors principals: col·lectiu, ingeni, 3D i fabricació

Alguns dels projectes desenvolupats a Enginyeria

Tens alguna cosa en ment?

Comença avui el teu projecte