L'Àrea d'Enginyeria de la Fundació CIM...

Està centrada en fabricació d'impressores 3D a mida, automatització i seguretat industrial. Per prestar servei a les empreses del territori en les àrees esmentades, l'equip d'experts del centre, gràcies als mitjans propis de la Planta Pilot, té capacitat per guiar i assessorar a organitzacions i particulars durant tot el procés de materialització de solucions: des de la identificació de les necessitats fins al lliurament i posada a punt, passant pel disseny i la fabricació.

Notícies i esdeveniments

6 jun

BimporTABLE: la taula interactiva a peu d'obra.

Taula interactiva de treball col·laboratiu per portar l'oficina digital a peu d'obra.

1 febr.

Aprofita’t dels projectes de recerca a nivell europeu!

Participa en la jornada organitzada per SMARTER que tindrà lloc a la Fundació CIM per informar-te sobre les novetats en la fabricació sostenible

Alguns dels projectes desenvolupats a Enginyeria

Tens alguna cosa en ment?

Comença avui el teu projecte