L'Àrea de Fabricació de la Fundació CIM...

Està centrada a posar en disposició del teixit industrial les tècniques i capacitats productives de les quals la Fundació presenta més de 20 anys d'expertesa. Les empreses podran encarregar els seus productes a través dels següents mètodes: Prototipatge ràpid, Mecanitzat CNC, Rapid Tooling, Metrologia i Desenvolupament de producte. La Fundació permet, d'aquesta manera, obtenir resultats excel·lents en un període d'entrega a curt-mig termini.

Notícies i esdeveniments

20 set.

Ricoh España i el CIM de la UPC inauguren un centre punter en tecnologies d’impressió 3D a Barcelona

El RICOH ADDITIVE MANUFACTURING CENTRE ubicat a la Planta Pilot del CIM de la UPC oferirà la impressió de peces en polipropilè amb tecnologia SLS