Solidworks

Propòsit

Solidworks és un software CAD paramètric de disseny mecànic en 3D. Amb una àmplia implantació a diferents sectors industrials permet a l’usuari modelar peces i assemblatges de forma intuïtiva, dinàmica i ordenada.

Un dels seus principals avantatges és la capacitat d’accelerar el procés de disseny, passant del concepte o idea inicial a la fase de fabricació obtenint documentació tècnica i informació per la producció de les peces y conjunts creats.

La matricula d’aquest curs, permetrà realitzar un examen per a obtenir el certificat com a professional acreditat CSWA. Degut a l’alt grau de competitivitat en el mercat laboral, aquest certificat ajudarà a justificar el coneixement del domini del software davant de les empreses.

La realització d’aquest curs també permetrà realitzar un examen per a obtenir el certificat com a professional acreditat CSWA. A causa de l’alt grau de competitivitat al mercat laboral, aquest certificat ajudarà a justificar el coneixement del domini del

Matriculació

Existeixen dues vies per inscriure's a un curs. Per una banda, es pot a formalitzar la matrícula a través de la matriculació online, on s'hauran de seguir els següents passos:

• Accedir a la matriculació del curs desitjat i omplir el formulari. Per poder gaudir del descompte del 50%, caldrà adjuntar l'arxiu de la matrícula vigent que l'acrediti com a estudiant o el full d'inscripció a l'atur.
  • Un cop enviat el formulari podrà triar la forma de pagament, mitjançant transferència bancària o Paypal. Seguidament rebrà un correu electrònic de confirmació de la matrícula.

Per altra banda, en el cas que vulgueu matricular-vos de manera presencial, caldrà omplir un formulari d'inscripció a la recepció de la Fundació CIM (Horari: de 8:00h a 14:00h i de 15:00h a 19:00h). Un cop comprovat el pagament, rebrà un correu electrònic de confirmació de la matrícula.

Descompte per a estudiants o persones en situació d'atur: A l'estar inclòs en sectors amb descomptes especials, haurà de presentar a la Recepció de la Fundació CIM la seva Matrícula d'estudis o el seu Full d'Inscripció a l'Atur. En aquests casos, la factura del curs sempre anirà a nom de l’estudiant, en cap cas a nom de cap empresa/fundació/cooperativa o associació i no es podrá bonificar per la Fundació Tripartita.

Normativa del cursÉs imprescindible tenir coneixements bàsics d'informàtica i de dibuix tècnic. Per obtenir el Diploma de la Fundació CIM i el Certificat d'Aprofitament del curs s'ha de complir amb el 80% mínim d'assistència obligatòria, aplicat al número total de sessions. L'alumne realitzarà una prova final per avaluar si el participant ha aconseguit el nivell mínim requerit per a l'obtenció del títol.

Les places disponibles s'adjudiquen per ordre de pagament. Si el curs en el qual estàs interessat és tancat, pots posar-te en contacte amb cursos@fundaciocim.org i reservar la teva plaça per a la propera edició.

Edició: Abril

• Patrons i escombrats
  • Reparacions de peces
  • Configuracions
  • Sòlids multi-cos, recobriments i escombrats complexos

2. Assemblatges

• Disseny d'assemblatges ascendents
  • Com utilitzar els assemblatges
  • Sub-assemblatges

3. Generació de plànols

• Creació de vistes
  • Acotació i simbologia
  • Creació de plantilles i formats de pàgina

Sol·licitud d'informació

Per a més informació ompli el formulari següent i contactarem en menys de 24h.

Per a més informació contacti a cursos@fundaciocim.org o truqui al 93 401 71 71.

Està orientat a professionals del món de l'enginyeria, especialment Enginyers Mecànics, Enginyers de Producte i Enginyers Industrials, enfocats al sector del disseny i fabricació de productes que vulguin obtenir coneixements de creació, producció i muntatge de peces i assemblatges.

Empreses col·laboradores :

Els cursos són impartits per personal de la pròpia fundació, amb una àmplia experiència en l'ús dels programes, tant a nivell formatiu com en l'ús d'aquests en projectes d'enginyeria.

Anul·lació d'un curs. La Fundació CIM es reserva el dret d'anul·lar el curs per falta de participants, cas en el qual es retornaría l'import de la matrícula abonada de forma íntegra i sense cap tipus de bonificació adicional.

Devolució per anul.lació. Si durant el període dels 7 dies anteriors a l'inici del curs es renuncia a la plaça, es retornarà l'import abonat o la plaça podrà ser ocupada per una altra persona. Un cop passat aquet termini, no es retornarà l'import de la matrícula.

Convalidacions. Per a saber quants crèdits de lliure elecció es convaliden per les hores totals del curs, cal adreçar-se directament a la secretaria de la facultat dels vostres estudis.

Faltes d'assistència. Per a poder superar el curs, cal complir un 80% d'assistència mínima. Si el curs té 20 sessions de 3 hores, el màxim nombre de faltes que es podràn produir són 4.