2ª edició del Seminari gratuït en Coaching Skills

Seminari en Coaching Skills - 8 de febrer de 2017

Si el que vols és aprendre a comunicar eficaçment, no dubtis en venir al Seminari en Comunicació Estratègica per a un Lideratge Efectiu que oferim de manera gratuïta el dia 8 de febrer de 2017.

En aquest seminari us apropem a un nou concepte de gestió empresarial on les persones són les protagonistes i el lideratge efectiu i adequat d’un equip es configura com la base per a fer créixer el valor afegit d’una organització i posicionar-la, d’aquesta manera, com a puntera dins el seu sector. Aquest curs dotarà els participants d’eines i recursos que els hi permetin afrontar amb èxit els reptes de lideratge a l’entorn empresarial actual, i permetrà a l'alumne desenvolupar al màxim les seves capacitats i habilitats comunicatives, de negociació, de direcció i lideratge a partir d’exercicis pràctics i d’aplicació al món empresarial.

El seminari el dirigirà Artur Verciat Pagès, coach d'equips, personal i executiu, director de l'Institut Coach i l'ITC Consulting i expert en Mindfunless, certificat per el IFC (International Coach Federation). A més col·labora amb l'Institut Europeu de Coaching, formant a futurs coachs al Màster d'Expert en Coaching, també exerceix com a docent i director del Postgrau de Coaching Socioeducatiu a la URL (Universitat Ramon Llull).

Si vols apuntar-te al Seminari en Coaching Skills posa't en contacte amb nosaltres al correu comunicacio@fundaciocim.org amb l'assumpte SEMINARI i al text del missatge el vostre nom, cognoms i número de telèfon. No dubtis i apunta-t'hi!