Comença el teu màster o postgrau aquest octubre | Fundació CIM

Comença el teu màster o postgrau aquest octubre

L'estiu, les vacances i la platja ja queden enrere, ara cal mirar al futur. El nostre programa de màsters tindrà inici el proper mes d'octubre amb la formació més innovadora del sector, oferint com sempre, els coneixements tecnològics, d'enginyeria i gestió de la producció necessaris per donar un futur prometedor a la teva vida professional.

Com ja deus saber si ens coneixes, durant els mesos de juliol i setembre hem organitzat jornades de portes obertes amb l'objectiu que coneguis tot el que amaga el nostre programa pel que fa a metodologia de treball, guia d'estudis i, a més, puguis conèixer de primera mà les nostres instal·lacions i l'equip docent.

Ara tenim novetats per a tu. T'oferim diverses alternatives de pagament perquè et resulti més còmode pagar el teu màster o postgrau i, per si això et sembla poc, també t'oferim la possibilitat d'acumular promocions per sumar fins a un 20% de descompte. T'ho expliquem:

• PAGAMENT AL COMPTAT: Abona l'import total del màster o postgrau en el moment de realitzar la matrícula i gaudeix d'un 5% de descompte.
  • PAGAMENT EN 3 TERMINIS:
        • Abona un 15% de l'import total en el moment de realitzar la reserva.
        • Abona un 35% de l'import total en el moment d'iniciar les classes.
        • Abona un 50% de l'import total noranta dies després de l'inici del curs.
  • PAGAMENT FRACCIONAT:
        • Abona l'import total del teu màster en 10 terminis mensuals.
        • Abona l'import total del teu postgrau en 5 terminis mensuals.
Aquestes formes de pagament les pots combinar amb els nostres descomptes tradicionals. Et fem memòria:
  • Membres d'UPC Alumni Premium: 10% de descompte.
  • Persones en situació d'atur/desocupació: 10% de descompte.
  • Treballadors d'empreses col·laboradores: 10% de descompte.
  • Col·legiats del CETIB: 12% de descompte.
  • Col·legiats de l'EIC: 15% de descompte.
Si després d'això tens alguna consulta, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres al 934.017.171 o a infomasters@fundaciocim.org