Dos títols a cost zero, aprofita les subvencions | Fundació CIM

Dos títols a cost zero, aprofita les subvencions

El curs ocupacional d’Organització i Gestió de Magatzems té l'objectiu de capacitar-te per controlar i organitzar la gestió d'un magatzem tenint en compte tots els factors que entren en joc: personal, flux de mercaderia, control d'estoc, cadena logística, etc. Aquests factors es treballen complint amb els estàndards de qualitat establerts, i amb les normatives de seguretat vigents, perquè les operacions es duguin a terme de forma eficient i segura.

Amb l'elaboració de diferents casos pràctics i de 80h de pràctiques en empresa, garantim l'aprenentatge d'un sistema d’organització i de gestió així com les tècniques més habituals per a poder configurar i gestionar les operacions de distribució d'una empresa.

Assolint les 320h de curs, se t'atorgarà un certificat de professionalitat de nivell 3 que acreditaran els coneixements adquirits, a més d'un curs de carretoner per potenciar el teu perfil i augmentar les possibilitats d'incorporació laboral.

El curs tindrà inici el pròxim 14 de març i s'impartirà de dilluns a divendres de 15 a 20h.

Si estàs interessat a realitzar el curs i vols informar-te, pots contactar-nos per correu a ocupacional@fundaciocim, per telèfon al 934.017.171 o visitant la pàgina web aquí. Si ho tens clar i no vols esperar més, fes la sol·licitud d'inscripció mitjançant aquest formulari.