El panorama actual demana CAD | Fundació CIM

El panorama actual demana CAD

El disseny assistit per ordinador (CAD), s’ha convertit en una eina imprescindible en matèries com l’arquitectura o l’enginyeria, ja que permet l’acceleració del procés del disseny i del modelatge d’estructures i objectes.

Com a conseqüència d’aquesta necessitat de l’ús d’eines de disseny CAD, a la Fundació CIM, obrim una nova edició d’alguns dels cursos CAD que oferim. Aquests començaran el dia 27 de març i acabaran el dia 26 d’abril i seran els següents cursos:

A més, tant per estudiants com per persones en situació d’atur, oferim descomptes de fins al 50%, i per a estudiants del ETSEIB fins a 6 crèdits. No perdeu l’oportunitat d’estar a l’última pel que fa a disseny assistit per ordinador i apunteu-vos a qualsevol dels nostres cursos, us hi esperem!