II Fòrum Indústria 4.0 | Fundació CIM

II Fòrum Indústria 4.0

La Fundació CIM forma part del Consell d'Impuls del Premi Indústria 4.0, promogut per la Comissió Indústria 4.0 d’Enginyers de Catalunya. Aquest guardó neix amb l'objectiu de reconèixer la contribució de les empreses que, de forma pionera, porten a terme iniciatives i projectes innovadors en aquest àmbit, i alhora difondre experiències que ajudin a identificar les oportunitats que pel conjunt de les empreses del país proposen les tecnologies que conformen el que anomenem Indústria 4.0.

Fundació CIM, que sempre està present en activitats basades en la innovació i progrés tecnològic, lidera activament aquest premi a través del seu Director General, Felip Fenollosa, que a la vegada és el responsable del grup de treball de Fabricació Additiva de la Comissió Indústria 4.0.

El premi es lliurarà durant el II Fòrum Indústria 4.0, que es celebrarà el pròxim 2 de juny de 2017.

La Fundació CIM convida a totes aquelles institucions que es vegin identificades amb aquestes actuacions, a presentar les seves candidatures per correu electrònic a l’adreça info@forumindustria40.cat seguint els següents passos:

1 - Full d’inscripció amb:

• Entitat empresarial que presenta la candidatura

• Títol del projecte

• Nom de l’empresa

• Sector professional

• Representant

• Telèfon de contacte

• Adreça electrònica.

2 - Resum descriptiu dels mèrits que justifiqui la candidatura d’una extensió màxima de dues pàgines.

3 - Material annex a consideració de l’entitat.

Si desitges més informació al respecte, pots consultar-la tota a la web www.forumindustria40.cat