Ja tenim guanyadors dels 3 kits sortejats al Fòrum ETSEIB | Fundació CIM

Ja tenim guanyadors dels 3 kits sortejats al Fòrum ETSEIB

Com cada any, hem volgut premiar als visitants del nostre espai del Fòrum ETSEIB amb 1 kit de la nostra impressora 3D BCN3D+ cada día. En total, 3 kits que ja tenen amo després del sorteig realitzat avui a les 9h.

Després que la mà innocent hagi tret les 3 participacions guanyadores, comuniquem a tot el col·lectiu que els afortunats són:

• Dimarts 7: Eric García Herranz
  • Dimecres 8: Arnau Sala
  • Dijous 9: Jordi Baraut Marsal
Tot l'equip Fundació CIM dóna l'enhorabona als guanyadors per la sort de la victòria, però també als participants que, molts de vosaltres, ens heu confessat durant aquests 3 dies que fa moltes edicions que busqueu la sort. Us convidem a participar en les pròximes edicions i seguir reptant la fortuna, és l'única manera de guanyar.
Pel que fa als guanyadors, rebreu la informació per procedir a l'entrega del kit a través de correu electrònic i telèfon mòbil, estigueu atents.