T’oferirem alternatives de futur al Saló Futura

La Fundació CIM, com a centre punter en la transmissió de coneixements tècnics i enginyeria comptarà amb un espai a la 14a edició del Saló Futura, per presentar el nostre programa de màsters i postgraus

La docència en Desenvolupament Tecnològic i en Tecnologies Avançades de la Producció, així com les diferents activitats que duem a terme a la indústria ens qualifiquen per a oferir programes de formació innovadors i propers a la situació real del mercat laboral. Així doncs, la nostra presència al saló serà una oportunitat per a donar a conèixer als nostres alumnes potencials la formació de qualitat en un sector específic que oferim.

Tal i com passa amb el Saló de l’Ensenyament –que esdevindrà de forma paral•lela-, l’esdeveniment està organitzat per la Fira de Barcelona, amb la col•laboració del Departament d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, i tindrà lloc al recinte firal de Montjuic, al palau 5.

Es tracta d’un saló visitat per més de 6.000 persones qualificades durant els dos dies que dura, fet que es tradueix en una magnífica oportunitat per la Fundació CIM per a captar alumnes. A més, tindrem l’oportunitat de dirigir-nos al nostre públic objectiu de la mà de l'Artur Vericat, director del Postgrau en Comunicació Estratègica per a Lideratge Efectiu de la Fundació CIM, que tindrà l’oportunitat de presentar el nostre programa de màsters i postgraus a l’speakers corner del divendres a les 12.00h.

Pel que fa als visitants el Saló Futura ofereix la possibilitat de trobar una àmplia oferta d’estudis post universitaris, assegurant el fet de trobar aquell que s’adapti a les seves necessitats. A més, al Saló es sortejarà una beca per anar a estudiar anglès a Dublin que inclou el viatge d’avió, l’estança amb una família irlandesa i les classes. Per a més informació consulteu la seva pàgina web.

El Saló Futura tindrà lloc el cap de setmana del  24 i 25 de març i el preu de les entrades és de 5€ en la compra online i 8€ a taquilla.