Missió, Visió i Valors | Fundació CIM

Missió, Visió i Valors

MISSIÓ

Promoure de forma integrada la investigació i la innovació de productes i els sistemes de fabricació i els processos d’enginyeria de producció associats, en estreta cooperació amb la UPC, per a contribuir al desenvolupament de la tecnologia i aportar coneixement a les empreses, proporcionant en paral•lel formació d’alt nivell en base al know‐how generat.

VISIÓ

La Fundació Centre CIM enfocarà les seves activitats cap a un entorn globalitzat en àrees específiques de creació i aplicació de coneixements, tecnologies, processos i formació, diferenciades d’altres entitats, per a optimitzar els recursos i implicar‐se plenament en el progrés i desenvolupament universitari, tecnològic i industrial de la societat en la que s’insereix, amb plena visibilitat i compromís.

VALORS

1.     Progrés Tecnològic

2.     Millora continua

3.     Col•laboració i cooperació

4.     Implicació i compromís

5.     Professionalitat i confiança

6.     Entusiasme i il•lusió

Els Valors Corporatius: s’aconsegueixen gràcies a la vivència d’unes actituds personals, amb la idea que “Hem de fer bona feina, i ens ho passem bé fent-la".

Hem de fer bona feina. Per a això, les actituds personals han de ser:

• Esperit de superació
  • Inquietud per formar-se i aprendre
  • Dedicació

I ens ho passem bé fent-la. Per a això, les actituds personals han de ser :

• Tractar amb respecte a tothom
  • Ser positivament crític amb el que no va bé
  • Alegrar-nos dels èxits