HINDCON

El projecte HINDCON té com a objectiu adaptar les tecnologies de fabricació al sector de la construcció, avançar cap a la industrialització i superar les limitacions d'enfocament per a introduir la fabricació additiva i substractiva en les activitats de construcció.

El projecte pretén solucionar alguns problemes importants del sector com són la manca de flexibilitat en els processos de fabricació, la baixa taxa de productivitat o els temps elevats de fabricació dels productes únics, els quals provoquen un impacte negatiu en els costos dels productes personalitzats.

Per aconseguir-ho, les entitats col·laboradores han desenvolupat i demostrat una màquina híbrida de tecnologies additives i sostractives amb morter, apropant al sector una tecnologia innovadora que redueix l’impacte mediambiental i a la vegada redueix els costos econòmics en productes d'alt valor afegit.

Projecte finançat per la Comissió Europea, en el marc del programa Horizon 2020. Grant Agreement Núm. 723611

HindconEuropean Commission

Ja coneixes els nostres projectes?