A qui estan dirigits?

Espais de fabricació social dirigits a la ciutadania en l’àmbit genèric. Tothom pot acudir a aquests espais i participar de les activitats que es duen a terme en ells.

Quin és el seu objectiu?

Convertir als ciutadans en usuaris actius i protagonistes de la transformació i la millora del seu entorn.

Per aconseguir-ho és necessari eliminar la bretxa social derivada de la diferent accessibilitat a la tecnologia.

Fomentar una filosofia de coneixement obert, compartit i transmès per aquelles mateixes persones que experimenten l’aprenentatge.

Impulsen activitats i projectes que milloren la societat i que promouen el desenvolupament social i econòmic.

Quins programes integren?

Programa pedagògic

Orientat a la comunitat educativa en general, amb la finalitat de crear els vincles i l’encaix de la fabricació digital amb el sistema educatiu.

Abasta un conjunt d’activitats com a tallers de disseny i fabricació, projectes i treballs de recerca, buscant despertar l’interès de la comunitat educativa i desenvolupar habilitats en les diferents competències relacionades amb les tecnologies de disseny i fabricació digital.

Programa família

Orientat a les unitats familiars de tota mena, que desitgen establir vincles intergeneracionals mentre s’explora el coneixement sobre la fabricació i les seves potencialitats.

La idea és desenvolupar activitats en família tals com tallers específics, activitats de divulgació obertes al públic familiar, i casals en vacances o fora de l’horari escolar, per aconseguir trencar les barreres entre la gent gran i les noves tecnologies.

Programa d’innovació social

Dirigits a emprenedors, associacions veïnals i culturals, col·lectius específics i comunitats tecnològiques.

L’objectiu és establir espais oberts de debat, discussió i actuació per a participar activament en el desenvolupament de projectes innovadors.

Vols venir a conèixer-nos?

Envia un correu a: comunicacio@cimupc.org