Sessió Informativa: Et presentem el futur del Prototipatge Industrial | Fundació CIM

Sessió Informativa: Et presentem el futur del Prototipatge Industrial

Sesión Informativa: Te presentamos el futuro del Prototipado Industrial

Emmarcat dins del programa formatiu de qualitat de la Fundació CIM-UPC, aquest postgrau et dotarà dels recursos adequats pel coneixement d'aquelles tecnologíes de prototipatge ràpid més emprades actualment a la indústria. Aquesta excel·lència tècnica assolida amb la formació teòrica, es veurà implementada en l'execució de pràctiques remunerades en empreses del sector.

Les activitats de servei a la indústria i desenvolupament tecnològic que realitza la Fundació CIM ens permeten oferir un programa de formació innovador i proper a la realitat de les empreses basat en tres eixos: el coneixement de professionals altament experimentats, l'aprenentatge a través de projectes reals i l'ús d'instal·lacions preparades per poder aplicar allò après a través de simulacions i pràctiques. El resultat és una formació pràctica i aplicable amb un valor d'ús immediat al món laboral.

El TPI, com a postgrau universitari que forma part d'aquest programa formatiu, et capacitarà com a professional preparat per a la inserció immediata al mercat laboral. Així, no et perdis la propera sessió informativa que tindrà lloc a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, el dijous 1 de Juny, a les 18.30h.