Fundació CIM

La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació.
Com a institut pertanyent a una universitat pública també té com a prioritat acostar la fabricació a la societat, ajudant a trencar la barrera entre les persones i la tecnologia digital vinculada al "manufacturing", tot empoderant-les sota el criteri que es generin llocs de treball d'alt valor afegit. L'activitat de la Fundació CIM en recerca i desenvolupament de tecnologies de fabricació digital és d'interès tant per la ciutadania -que el pot aplicar en nous models de negoci- com per al teixit industrial -que ha d'innovar i crear valor afegit que la capaciti per competir en el context internacional-.
La Fundació CIM vol estar al costat de les persones i de les empreses per facilitar-los eines en un entorn que està canviant les regles del joc de la mà de l'impacte de la fusió del món digital i del món de la fabricació.

Notícies i esdeveniments

27 nov.

Cursos de Formació Ocupacional 100% Subvencionats - FOAP2017

Torna la Formació Ocupacional al CIM de la UPC amb més diversitat formativa. Informa't i obre les portes del teu món laboral.

2 nov.

Bonifica la nostra formació mitjançant la Fundació Tripartita

Les ajudes en forma de bonificació de les Assegurances Socials que atorga la Fundació Tripartita i el Fons Social Europeu per aquest 2017 estan a punt de caducar.

23 oct.

La impressió 3D al món clínic

ACCIÓ apropa al món clínic les innovacions tecnològiques en 3D de la indústria catalana. El CIM de la UPC ajudarà a fer-ho.

20 oct.

Seminaris gratuïts - Aprèn a liderar amb coaching i creativitat

Apunta't a un dels seminaris gratuïts que t'oferim. Consulta les dates i escull el que més s'adapti a la teva agenda.

18 oct.

Sortegem una matrícula GRATIS

Participa i guanya una plaça pels nostres cursos de Revit i 3Ds Max VRay en l'edició que prefereixis.

2 oct.

Inaguració de l'any acadèmic 2017-2018

Us convidem a l'acte inaugural del programa de màsters i postgraus del CIM UPC. Aquest dijous a les 19h a l'ETSEIB.

dl dt dc dj dv ds dg

Pròxims esdeveniments