La Fundació CIM...

És una entitat adscrita a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que té com a missió institucional transferir coneixements d'enginyeria i gestió de la tecnologia a les empreses i professionals que busquen ampliar les possibilitats de la indústria del territori a través de la creació, millora i promoció dels seus productes i processos de fabricació.
Com a institut pertanyent a una universitat pública també té com a prioritat acostar la fabricació a la societat, ajudant a trencar la barrera entre les persones i la tecnologia digital vinculada al "manufacturing", tot empoderant-les sota el criteri que es generin llocs de treball d'alt valor afegit. L'activitat de la Fundació CIM en recerca i desenvolupament de tecnologies de fabricació digital és d'interès tant per la ciutadania -que el pot aplicar en nous models de negoci- com per al teixit industrial -que ha d'innovar i crear valor afegit que la capaciti per competir en el context internacional-.
La Fundació CIM vol estar al costat de les persones i de les empreses per facilitar-los eines en un entorn que està canviant les regles del joc de la mà de l'impacte de la fusió del món digital i del món de la fabricació.

Notícies i esdeveniments

27 març

El panorama actual demana CAD

En matèries com l'arquitectura o l'enginyeria, l'actualitat demana conèixer de sistemes CAD

24 març

T’oferirem alternatives de futur al Saló Futura

Comptarem amb un estand al Saló Futura, el saló de màsters i postgraus més ampli d’Espanya

20 març

Dos títols a cost zero, aprofita les subvencions

Realitza el curs 100% subvencionat d'Organització i Gestió de Magatzems i obtingues de forma gratuïta el curs d'operador de carretons elevadors.

14 març

Què és l'Internet of Things?

Us expliquem breument què és l'Internet of Things i com serà capaç de canviar la nostra vida quan s'estandarditzi en la societat.

10 març

Ja tenim guanyadors dels 3 kits sortejats al Fòrum ETSEIB

En aquesta edició del Fòrum ETSEIB 2017, hem sortejat 3 kits de la nostra impressora 3D BCN3D+

9 març

El BIM, cada cop més imprescindible a l'enginyeria

Construir un model virtual per gestionar tots els paràmetres que afecten qualsevol objecte ens aporta grans avantatges.

dl dt dc dj dv ds dg

Pròxims esdeveniments